Reklamacje i zwroty
- Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Konsument który zawarł umowę na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki.
- Na zakupionych towarach mogą znajdować się odcienie i zgrubienia. Wynika to ze specyfiki produkcji tkanin naturalnych i nie podlega reklamacji.
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Zwrotowi bez podania przyczyny podlega tylko Towar bez widocznych śladów używania, czysty, kompletny, z nienaruszonymi metkami i wszywkami.
- Zwracany Towar należy odesłać Sprzedającemu wraz z paragonem oraz informacją o numerze konta na jakie ma nastąpić zwrot środków.
- Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Dla zamówień z darmową wysyłką Klient ponosi koszt odesłania paczki.
- Towar wytworzony na specjalne zamówienie Klienta (personalizowany - skracany, wydłużany, poszerzany czy zwężany), jako ściśle związany z jego osobą, zgodnie z ustawą nie podlega prawu zwrotu i wymiany. Kwota personalizacji powinna zostać ustalona ze Sprzedającym przed złożeniem zamówienia.
- Produkty posiadają gwarancję producenta. Jeżeli po otrzymaniu Towaru Klient ujawni wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas transportu powinien odesłać go przesyłką kurierską lub pocztową poleconą na adres: WOOLIN Jerzy Nagórniak, ul. Legii Wrzesińskiej 12a, 62-300 Września. Przed odesłaniem Towaru prosimy o poinformowanie Sklepu o planowanym zwrocie Towaru na adres e-mail: sklep@woolin.pl Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz krótki opis reklamacji.
- Koszty reklamowanego towaru Sklep zwróci po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny pełnowartościowy. W przypadku kiedy nie będzie to możliwe, Sklep zwróci równowartość ceny produktu lub zaoferuje inne, dostępne w Sklepie Towary.
- Reklamacji nie podlegają naturalne zużywanie się Towaru, uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania Towaru i prania/konserwacji, uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania Towaru oraz wady jawne widoczne w momencie dostawy, a nie zgłoszone zaraz po ich stwierdzeniu.
- Reklamacji ani zwrotowi nie podlegają Towary których wygląd różni się od zdjęcia i wizerunku prezentowanego na stronie. Zdjęcia bowiem mogą różnić się nieznacznie od wyglądu rzeczywistego Towaru, co związane jest z indywidualnymi ustawieniami parametrów monitora Klienta (kolor, proporcje itp.).