Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Konsument który zawarł umowę na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. 
  2. Na zakupionych towarach mogą znajdować się odcienie i zgrubienia. Wynika to ze specyfiki produkcji tkanin naturalnych i nie podlega reklamacji.
  3. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 
  4. Zwrotowi bez podania przyczyny podlega tylko Towar bez widocznych śladów używania, czysty, kompletny, z nienaruszonymi metkami i wszywkami. 
  5. Zwracany Towar należy odesłać Sprzedającemu wraz z paragonem oraz informacją o numerze konta na jakie ma nastąpić zwrot środków. 
  6. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Dla zamówień z darmową wysyłką Klient ponosi koszt odesłania paczki.
  7. Towar wytworzony na specjalne zamówienie Klienta (personalizowany - skracany, wydłużany, poszerzany czy zwężany), jako ściśle związany z jego osobą, zgodnie z ustawą nie podlega prawu zwrotu i wymiany. Kwota personalizacji powinna zostać ustalona ze Sprzedającym przed złożeniem zamówienia. 
  8. Produkty posiadają gwarancję producenta. Jeżeli po otrzymaniu Towaru Klient ujawni wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas transportu powinien odesłać go przesyłką kurierską lub pocztową poleconą na adres: WOOLIN Jerzy Nagórniak, ul. Legii Wrzesińskiej 12a, 62-300 Września. Przed odesłaniem Towaru prosimy o poinformowanie Sklepu o planowanym zwrocie Towaru na adres e-mail: sklep@woolin.pl Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz krótki opis reklamacji. 
  9. Koszty reklamowanego towaru Sklep zwróci po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  10. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. 
  11. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny pełnowartościowy. W przypadku kiedy nie będzie to możliwe, Sklep zwróci równowartość ceny produktu lub zaoferuje inne, dostępne w Sklepie Towary.
  12. Reklamacji nie podlegają naturalne zużywanie się Towaru, uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania Towaru i prania/konserwacji, uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania Towaru oraz wady jawne widoczne w momencie dostawy, a nie zgłoszone zaraz po ich stwierdzeniu. 
  13. Reklamacji ani zwrotowi nie podlegają Towary których wygląd różni się od zdjęcia i wizerunku prezentowanego na stronie. Zdjęcia bowiem mogą różnić się nieznacznie od wyglądu rzeczywistego Towaru, co związane jest z indywidualnymi ustawieniami parametrów monitora Klienta (kolor, proporcje itp.).
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl